'n beetje Limburg in Down Under
9 januari 2017 - Airport West, Australië
Om half 8 in de ochtend zitten we al pontificaal in onze pyjama’s klaar om te Facetimen met Annie en Wiel. Effe lekker bijkletsen over alles wat er in de afgelopen weken is gebeurd in Hoensbroek en in Australië. Eigenlijk best fantastisch dat we elkaar over zo’n afstand kunnen zien en met elkaar kunnen praten, alsof we gewoon naast elkaar zitten. Ongelofelijk.
Marion gaat vandaag zuurvlees met friet maken. Een beetje Limburgse sfeer in Australië. We hebben natuurlijk het vlees, de kruiden en de uien, maar we hebben ook de echte Limburgse appelstroop van Canisius. Kun je hier gewoon kopen in de supermarkt. Yes Sir!
Half 7 gaan we aan tafel, genieten van het heerlijke maaltje dat Marion heeft gemaakt. Ook René, Maggie en Merissa smullen van Marion’s kookkunst en vragen haar het recept. We voelen ons een beetje in Limburg.
Foto’s
3 Reacties
-
Shireen:9 januari 2017Lekker smullen!
-
Reeltje:9 januari 2017En was het zoervleisj good gekeurd
-
Annie:11 januari 2017ziet er lekker uit. was leuk om me kaar te zien met de leptop groetjes Wiel en Annie
