Reacties

Reacties 1 - 50 van 220

Naam Reactie Datum
Pierre en Mary Was weer steeds een verrassing de reisverhalen te… 16 jan. '17
Esther We hebben genoten van jullie verhalen en foto's… 15 jan. '17
Olaf Welkom thuis Rob en Marion!! Complimenten Rob voor… 14 jan. '17
Marion Weer gezond en wel terug in Hoensbroek. Nu nog lekker… 14 jan. '17
Gerty en raymond Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Wij hebben… 14 jan. '17
Erik Home sweet home ! Bedankt voor jullie geweldige reisverhalen.… 14 jan. '17
Patricia Hallo Wat fijn om te horen dat jullie weer veilig… 14 jan. '17
Chantalle Welkom in ons koude kikkerlandje tot snel zonnestraaltje… 14 jan. '17
Agnes Blij dat jullie weer thuis zijn en bedankt voor het… 14 jan. '17
Shireen Fijn dat jullie er weer zijn xxxx 14 jan. '17
Olga Welkom thuis..... gelukkig veilig aangekomen!! Tot… 14 jan. '17
Gerard Fijn om te lezen dat jullie goed, moe maar voldaan,… 14 jan. '17
Maggie I hope you arrived home safely and are not too tired.… 13 jan. '17
Patricia Hallo Een hele goei treug reis Tot gouw Groetjes Patricia 12 jan. '17
Agnes Hey lieffies..Goede reis 12 jan. '17
Diana Een fijne terug reis en we zien ons snel weer 12 jan. '17
Annie Hele goede reis naar het koude Hoensbroek en omstreken 12 jan. '17
Erik We zijn met z'n allen met jullie meegereisd.… 12 jan. '17
Ramona Ja leuke dingen zijn zo voorbij!! Maar als je in Nederland… 12 jan. '17
Pierre en Mary Wat een mooie verslagen hebben jullie gemaakt om warm… 12 jan. '17
Reeltje Fijne vlucht gewenst 12 jan. '17
Gerard Een hele trip te gaan, een hele goede reis en een… 12 jan. '17
Marion Een hele goede reis terug en bereid jullie maar voor… 12 jan. '17
Olaf Jullie blij dat je de kinderen weer ziet, wij blij… 12 jan. '17
Kim Goede reis en fijn dat jullie weer terug op het plantsoen… 12 jan. '17
Annie ziet er lekker uit. was leuk om me kaar te zien met… 11 jan. '17
Resi Wat is het daar mooi zeg fijn dat we mee mogen kijken… 10 jan. '17
Marleen Schamp Hallo Marion en Rob.Jullie hebben genoten ik ook van… 10 jan. '17
Ralph Ganse fain doa! Lekker genieten :) 10 jan. '17
Reeltje Sjiek is mich dat harde schijf nog niet vol bij jullie… 10 jan. '17
Gerard Een grappig restaurantje en het eten ziet er niet… 10 jan. '17
Reeltje Wat een ontbijt En wat is het sjoon daar 9 jan. '17
Reeltje En was het zoervleisj good gekeurd 9 jan. '17
Sylvia Geweldig ...zuurvlees met friet hahahahaha En dat… 9 jan. '17
Shireen Lekker smullen! 9 jan. '17
Gerard Inderdaad wat Wiel al schreef, het was een horror… 8 jan. '17
Marion Jullie willen straks helemaal niet meer terug ! Het… 8 jan. '17
Raymond Hoi wat is het daar mooi. En lekker warm mooie foto's.… 8 jan. '17
Annie Hallo daar geef de zon maar hier want het was hier… 8 jan. '17
Pierre en Mary Wow wat leuk met die trein....en dat weer helemaal… 8 jan. '17
Janet en nick we blijven jullie volgen ,prachtig 7 jan. '17
Annie Onbeschrijfelijk wat jullie allemaal te zien krijgen… 6 jan. '17
Reeltje Te gek wat jullie allemaal zien op verschillende plekken… 6 jan. '17
Esther Wauw wat leuk om ze dan eindelijk eens in het wild… 6 jan. '17
Gerard Een mooi verhaal over jullie belevenis waaruit een… 6 jan. '17
Sylvia Whahaha echt wel 5 jan. '17
Esther Dat klinkt super! Fijn een dag genoten van Melbourne… 5 jan. '17
Esther Een heerlijk vakantiegevoel krijgen we van deze verhalen… 5 jan. '17
Reeltje WieEn welk fruit pak je nu Sjiek dat ze de nederlandse… 5 jan. '17
Annie Onvoorstelbaar allemaal en dat fruit helemaal geweldig… 5 jan. '17

 1 2 3 4 5 Volgende »