Reacties
Reacties 1 - 50 van 220
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pierre en Mary | Was weer steeds een verrassing de reisverhalen te… | 16 jan. '17 |
| Esther | We hebben genoten van jullie verhalen en foto's… | 15 jan. '17 |
| Olaf | Welkom thuis Rob en Marion!! Complimenten Rob voor… | 14 jan. '17 |
| Marion | Weer gezond en wel terug in Hoensbroek. Nu nog lekker… | 14 jan. '17 |
| Gerty en raymond | Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Wij hebben… | 14 jan. '17 |
| Erik | Home sweet home ! Bedankt voor jullie geweldige reisverhalen.… | 14 jan. '17 |
| Patricia | Hallo Wat fijn om te horen dat jullie weer veilig… | 14 jan. '17 |
| Chantalle | Welkom in ons koude kikkerlandje tot snel zonnestraaltje… | 14 jan. '17 |
| Agnes | Blij dat jullie weer thuis zijn en bedankt voor het… | 14 jan. '17 |
| Shireen | Fijn dat jullie er weer zijn xxxx | 14 jan. '17 |
| Olga | Welkom thuis..... gelukkig veilig aangekomen!! Tot… | 14 jan. '17 |
| Gerard | Fijn om te lezen dat jullie goed, moe maar voldaan,… | 14 jan. '17 |
| Maggie | I hope you arrived home safely and are not too tired.… | 13 jan. '17 |
| Patricia | Hallo Een hele goei treug reis Tot gouw Groetjes Patricia | 12 jan. '17 |
| Agnes | Hey lieffies..Goede reis | 12 jan. '17 |
| Diana | Een fijne terug reis en we zien ons snel weer | 12 jan. '17 |
| Annie | Hele goede reis naar het koude Hoensbroek en omstreken | 12 jan. '17 |
| Erik | We zijn met z'n allen met jullie meegereisd.… | 12 jan. '17 |
| Ramona | Ja leuke dingen zijn zo voorbij!! Maar als je in Nederland… | 12 jan. '17 |
| Pierre en Mary | Wat een mooie verslagen hebben jullie gemaakt om warm… | 12 jan. '17 |
| Reeltje | Fijne vlucht gewenst | 12 jan. '17 |
| Gerard | Een hele trip te gaan, een hele goede reis en een… | 12 jan. '17 |
| Marion | Een hele goede reis terug en bereid jullie maar voor… | 12 jan. '17 |
| Olaf | Jullie blij dat je de kinderen weer ziet, wij blij… | 12 jan. '17 |
| Kim | Goede reis en fijn dat jullie weer terug op het plantsoen… | 12 jan. '17 |
| Annie | ziet er lekker uit. was leuk om me kaar te zien met… | 11 jan. '17 |
| Resi | Wat is het daar mooi zeg fijn dat we mee mogen kijken… | 10 jan. '17 |
| Marleen Schamp | Hallo Marion en Rob.Jullie hebben genoten ik ook van… | 10 jan. '17 |
| Ralph | Ganse fain doa! Lekker genieten :) | 10 jan. '17 |
| Reeltje | Sjiek is mich dat harde schijf nog niet vol bij jullie… | 10 jan. '17 |
| Gerard | Een grappig restaurantje en het eten ziet er niet… | 10 jan. '17 |
| Reeltje | Wat een ontbijt En wat is het sjoon daar | 9 jan. '17 |
| Reeltje | En was het zoervleisj good gekeurd | 9 jan. '17 |
| Sylvia | Geweldig ...zuurvlees met friet hahahahaha En dat… | 9 jan. '17 |
| Shireen | Lekker smullen! | 9 jan. '17 |
| Gerard | Inderdaad wat Wiel al schreef, het was een horror… | 8 jan. '17 |
| Marion | Jullie willen straks helemaal niet meer terug ! Het… | 8 jan. '17 |
| Raymond | Hoi wat is het daar mooi. En lekker warm mooie foto's.… | 8 jan. '17 |
| Annie | Hallo daar geef de zon maar hier want het was hier… | 8 jan. '17 |
| Pierre en Mary | Wow wat leuk met die trein....en dat weer helemaal… | 8 jan. '17 |
| Janet en nick | we blijven jullie volgen ,prachtig | 7 jan. '17 |
| Annie | Onbeschrijfelijk wat jullie allemaal te zien krijgen… | 6 jan. '17 |
| Reeltje | Te gek wat jullie allemaal zien op verschillende plekken… | 6 jan. '17 |
| Esther | Wauw wat leuk om ze dan eindelijk eens in het wild… | 6 jan. '17 |
| Gerard | Een mooi verhaal over jullie belevenis waaruit een… | 6 jan. '17 |
| Sylvia | Whahaha echt wel | 5 jan. '17 |
| Esther | Dat klinkt super! Fijn een dag genoten van Melbourne… | 5 jan. '17 |
| Esther | Een heerlijk vakantiegevoel krijgen we van deze verhalen… | 5 jan. '17 |
| Reeltje | WieEn welk fruit pak je nu Sjiek dat ze de nederlandse… | 5 jan. '17 |
| Annie | Onvoorstelbaar allemaal en dat fruit helemaal geweldig… | 5 jan. '17 |
1 2 3 4 5 Volgende »

- Pierre en Mary: Was weer steeds een verrassing…
- Esther: We hebben genoten van jullie…
- Olaf: Welkom thuis Rob en Marion!!…
- Marion: Weer gezond en wel terug…
- Gerty en raymond: Fijn dat jullie weer veilig…
Alle reacties »