Home sweet home!

13 januari 2017 - Hoensbroek, Nederland

9CE79B15-447E-48FA-B540-A34E1C6BF9B1Dat het een lange vlucht zou worden wisten we. Die 15 uur van Melbourne naar Dubai viel op zich wel mee; we hebben zelfs een paar uur achter elkaar kunnen slapen, dus we waren enigszins uitgerust toen we ’s ochtends in Dubai landen. Maar er kwam geen eind aan de laatste horde naar Brussel. Die 7 uur leek wel een eeuwigheid te duren, maar dat zal wel aan de vermoeidheid hebben gelegen. We waren dan ook superblij om in Zaventem het welkomstcomité te zien, dat ons opwachtte. En de vermoeidheid was op slag verdwenen. Wat een fijn weerzien met de kinderen. Het was grandioos om weer iedereen te zien. Wat minder ‘plezant’ was , dat was het weer: de kou en de sneeuw, maar gelukkig hadden ze de winterjassen voor ons meegenomen, dus de overgang viel nog enigszins mee.

Thuis aangekomen hebben we nog een paar uurtjes nagepraat over alles wat we hebben meegemaakt, de souvenirs uitgedeeld en gauw nog even de koffers geleegd voordat we in het oude vertrouwde bedje stapten. In totaal waren we al zo’n 45 uur op, dus ‘wel wat moe’.

Het was een onvergetelijke vakantie, waar we nog lang over zullen napraten. Natuurlijk willen we ook alle blogvolgers bedanken voor hun leuke, spontane en lieve reacties. Ze gaven ons het gevoel dat we zo af en toe even bij hen in Nederland op bezoek waren.

1. Gerard:
    14 januari 2017
    Fijn om te lezen dat jullie goed, moe maar voldaan, weer in ut Breuker paradies zijn.
  2. Olga:
    14 januari 2017
    Welkom thuis..... gelukkig veilig aangekomen!! Tot gauw ...
  3. Shireen:
    14 januari 2017
    Fijn dat jullie er weer zijn xxxx
  4. Chantalle:
    14 januari 2017
    Welkom in ons koude kikkerlandje tot snel zonnestraaltje
  5. Patricia:
    Hallo
    Wat fijn om te horen dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen.
    Tot gouw
  6. Erik:
    14 januari 2017
    Home sweet home ! Bedankt voor jullie geweldige reisverhalen. Genoten ! Toch een beetje mee op vakantie :-)
  7. Esther:
    15 januari 2017
    We hebben genoten van jullie verhalen en foto's op deze weblog en dat jullie het zo geweldig hebben gehad daar. We zijn blij dat jullie nu weer lekker thuis zijn xxxx
  8. Pierre en Mary:
    16 januari 2017
    Was weer steeds een verrassing de reisverhalen te lezen ....en nu lekker nagenieten ...veel groetjes