We zijn d'r

15 december 2016 - Gwelup, Australië

Dat was inderdaad ’n flinke trip - van Brussel naar Perth - maar gelukkig was de verzorging door Emirates heel goed. Wel was zowel de vlucht naar Dubai als naar Perth ongeveer een half uur vertraagd, maar we hadden goede plaatsen in het vliegtuig (bijna achterin in beide vluchten), en voldoende plek om ‘ns af en toe de benen te strekken. Na zo’n lange reis hadden we geen zin meer in lange wachtrijen bij de douane, maar helaas is men in Australië wat strenger dan verwacht. Ook IMG_4883de wachtrij bij de autoverhuur was  minstens een uur, dus voordat we eindelijk op straat waren was het al rond 21:00 uur (en dus donker). Wel even wennen, dat links rijden, maar rond deze tijd is het niet zo druk meer op straat en heeft Rob een oplettende co-pilot, haha! Onze B&B ziet er trouwens fantastisch uit. Dus nu eerst lekker slapen, zodat we morgen uitgerust op pad kunnen om Perth en omstreken te gaan ontdekken.

1. Shireen:
    15 december 2016
    Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen!
  2. Gerard:
    15 december 2016
    Goed te lezen dat de reis zover goed verlopen is en nu maximaal genieten van hetgeen Australië jullie te bieden heeft.
  3. Reeltje:
    15 december 2016
    Top dat jullie veilig daar zijn
    Slaap ze en morgen alles ontdekken
    Groetjes oet gebrook
  4. Diana:
    15 december 2016
    Nou dat zit erop Marion. Zoals ik al zei gaan zitten verstand op nul en je laten vliegen. Haha. Heel veel plezier. Gr diana
  5. Marianne:
    15 december 2016
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen wij wensen jullie heel veel plezier
  6. Annie:
    15 december 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu genieten groetjes Annie en Wiel
  7. Ramona:
    15 december 2016
    Super dat de reis goed is gegaan!! Nu lekker genieten!! Xxx
  8. Ralph:
    Ganse fain! Sjloap lekker
  9. Olaf:
    15 december 2016
    Zo.. dat zit er op en nu echt genieten!! Fijne vakantie!
  10. Michel en Sandra:
    15 december 2016
    Fijne vakantie en we wachten de foto's af.
  11. Diana:
    15 december 2016
    Fijn te lezen dat jullie goed aan gekomen zijn
    Genieten er van !!!
  12. Erik:
    15 december 2016
    Het avontuur down under kan beginnen! Eerst ff de batterij opladen en dan op avontuur !
  13. Patricia:
    Hoi Rob en Marion!

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn!
    Een onvergetelijke vakantie met mooie herinneringen gewenst, maanden hebben jullie ernaar uitgekeken!
    Het genieten kan beginnen!

Groet Patricia
  14. Jeff:
    16 december 2016
    Geniet van jullie vakantie!!
  15. Marion:
    16 december 2016
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie verslagen !
  16. Wendy:
    16 december 2016
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en nu genieten... xx
  17. Reeltje:
    16 december 2016
    Zo ziet er allemaal goed uit genieten
  18. Wiel:
    17 december 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen sorry voor de late reactie ik heb een nieuw toestel even wennen komt goed marion ik heb hem de 7 groetjes wiel en Annie