Inverloch

31 december 2016 - Inverloch, Australië

IMG_5237Na genoten te hebben van ’n lekkere lunch gaat de reis vanmiddag zo’n 190 km richting het zuiden, naar het stadje Inverloch. Daar hebben Cathy en Fons, de broer van René, een zomerhuis bij de zee. Als we aankomen zijn daar al Phillip en Diane, de zus van René, en gaat de grille aan, want wat is zomer in Australië zonder BBQ en ’n biertje. Een van de wensen  van Rob’s bucket list gaat in vervulling: oudjaarsdag, biertje in de hand, korte broek, staand naast de grille, en dan roepen: “Happy New Year!!” Geweldig!

Rond 21 uur gaan we met z’n allen naar het vuurwerk kijken. Het is behoorlijk druk vanavond, zeker zo’n 1200 mensen hebben zich verzameld rond “the oval”, het lokale voetbalveld, want behalve het vuurwerk is er ook een kermis en zijn er overal eetkraampjes. Eigenlijk niet voor te stellen voor ons, want met oud-op-nieuw zijn we normaal gesproken gewend dat het buiten behoorlijk koud is en dat we geen kip op straat zien. Na terugkomst drinken we nog ’n biertje, kletsen nog wat na en gaan om 2 uur naar bedje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miriam:
    Ziet er goed uit.
    Fijn dat je ons laat meegenieten.
    Kijk weer uit naar volgende reisverslag.
    Veel plezier en nog een gelukkig nieuwjaar
  2. Esther:
    2 januari 2017
    Fajn! Dat klinkt als een onvergetelijk Oud&Nieuw :)
  3. Gerard:
    2 januari 2017
    Mooi weer. Het vuurwerk daar is ook vuurwerk