Welkom op ons reisblog!
11 december 2016
Hoi lieve familie en vrienden! Welkom op ons reisblog. Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze mooie nieuwe reis door Australië. Het eerste gedeelte bestaat uit twee weken langs de kust van West Australië. We starten in Perth en gaan dan richting noorden, via Cervantes naar Geraldton en dan blijven we een paar dagen in Denham en Monkey Mia (Shark Bay). Daarna gaan we via Carnarvon naar Exmouth, waar we de Kerstdagen zullen doorbrengen aan de Ningaloo Reef. Ongeveer dezelfde weg weer terug richting Perth en op 30 december vliegen we naar Melbourne voor een bezoek aan onze Australische familie en vrienden die daar wonen. We weten op dit moment nog niet welke avonturen we allemaal gaan beleven. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! We vinden het fijn om af en toe een berichtje uit Nederland te krijgen.

I will follow....................