Welkom op ons reisblog!

11 december 2016

map WAHoi lieve familie en vrienden! Welkom op ons reisblog. Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze mooie nieuwe reis door Australië. Het eerste gedeelte bestaat uit twee weken langs de kust van West Australië. We starten in Perth en gaan dan richting noorden, via Cervantes naar Geraldton en dan blijven we een paar dagen in Denham en Monkey Mia (Shark Bay). Daarna gaan we via Carnarvon naar Exmouth, waar we de Kerstdagen zullen doorbrengen aan de Ningaloo Reef. Ongeveer dezelfde weg weer terug richting Perth en op 30 december vliegen we naar Melbourne voor een bezoek aan onze Australische familie en vrienden die daar wonen. We weten op dit moment nog niet welke avonturen we allemaal gaan beleven. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! We vinden het fijn om af en toe een berichtje uit Nederland te krijgen.

Foto’s

8 Reacties

  1. Olga:
    11 december 2016
    Dank jullie wel dat ik af en toe mee kan kijken en lezen met jullie onwaarschijnlijke super gave reis!

    I will follow....................
  2. Shireen:
    11 december 2016
    Goede reis mam en pap!
  3. Manuel en Anja:
    12 december 2016
    We zijn benieuwd! Hele goede reis! XXX
  4. Gerty en raymond:
    12 december 2016
    Veilige reis en heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
  5. Pierre en Mary:
    12 december 2016
    Hoi hoi , een hele goede en fijne reis .....groetjes
  6. Eddy:
    13 december 2016
    Prettige vakantie ,pas goed op mekaar.
  7. Buurtjes van nr2:
    13 december 2016
    Fijne vakantie buurtjes, geniet ervan
  8. Ramona:
    14 december 2016
    Een hele goeie reis!! Voordat je het weet ben je er!!