Perth
17 december 2016 - Perth, Australië
Vanochtend, na een heerlijk uitgebreid full English breakfast, zijn we met de auto naar miljoenenstad Perth gegaan.De autowegen waren om 10 uur al loeidruk op deze vrije zaterdag. Het eerste doel was Kings Park en Botanic Garden, waar we van een geweldig mooi uitzicht over de stad en de rivier The Swan konden genieten temidden van de natuur. Na een heerlijke cappuccino gingen we terug naar het sfeervolle winkelcentrum van Murray street en Hay street, waar je op elke hoek van de straat live muziek kan horen. Deze stad is schoon, bruist van de energie en de mensen zijn heel vriendelijk.
Rond een uur of 3 hebben we even in een parkje (Langley Park) langs de rivier uitgerust, want de voeten hebben het zwaar te verduren bij deze stadsmarathon. Even de benen strekken, schoenen uit en languit op het gras. Zo fijn! Nadat we nog even St. Mary’s Cathedral hebben bezocht werd het weer langzaamaan tijd voor een lekker hapje, dat we vonden bij Jamie’s Italian (ja, die van Oliver). Wat een leuke stad.
Morgen trekken we verder naar het noorden en is Geraldton onze bestemming.

Have fun :)